maandag 7 december 2015

Mijn tascreatie voor Bloggers for life !

Toen Annelies een oproep lanceerde naar bloggers/naaisters om samen mooie spullen te naaien,
die te veilen en dan de opbrengst te doneren aan 2 goeie doelen... 
toen was ze allicht verbaasd van de massale interesse onder de bloggers!
Samen hebben Annelies en Sarah 'Bloggers for Life' in het leven geroepen, 
dit alles in het kader van de gekende Music for Life actie van Stubru.
50 bloggers gaven het beste van zichzelf,
en in de laatste week van dit prachtige initiatief ben ik aan de beurt!

Dit zijn de goeie doelen, mijn creatie en de spelregels:

1/ De goeie doelen:
Wij steunen van ganser harte 'Moeders voor moeders' en 'Berrefonds',
want wat zij doen is goud waard :-)

2/ Mijn creatie = veilingstuk n° 33:
Ik ging voor een héél praktische tas, de "Caravan Tote" van Noodlehead,  die echt iedereen wel eens nodig heeft, het is een ruime tas met voldoende extra zakjes voor GSM, schrijfgerief en
wat een dame allemaal wil meesleuren... :-)
Voldoende verstevigd, ook aan de bodem... deze tas zal je niet teleurstellen :-)
Met deze retro viewmasters zal je bovendien ook vrolijk rondlopen,
stofje gevonden bij Petite Couture!

Dit alles voor 2 euro per lotje! Je koopt zoveel lotjes als je maar wil, 
en ja, hoe meer lotjes je koopt, hoe meer kans op deze tas... ahjaaa!!




3/ De spelregels:
Lotjes kopen kan vanaf nu tot en met vrijdag 11 december middernacht;
De trekking gaat door op vrijdag 18 december.

Praktisch: 
- 1 lotje kost 2 euro (en das echt niets hé - dus hier geldt: 'eentje is geentje')
- het bedrag storten op:  BE69 3770 2596 1378 
- te vermelden:  "33 - naam - voornaam - aantal lotjes"
 - het bijgevoegde formulier invullen en dit om alle deelnames goed te registreren




STEL, ik zeg 'stel' dat een tas niets voor jou is, maar je wilt toch de goede doelen steunen, misschien kan je dan bij mijn mede-bloggers-veilers terecht?
Hun prachtige creaties kan je hier vinden:

33 | Jace did it | 34 | Kaatje Naaisels | 35 | Khadetjes  | 37 | Liesellove  | 38 | Nononsonsmoms | 39 | Paspelpoezen  | 40  | Remi&Henri  | 41 | Stannel  | 42 | Van Jansen  | 43 | Woohoo - by Davina  | 44 | Emma en Mona

De goeie doelen en ikzelf danken jullie alvast voor het kopen van een lotje,
dan kan een warme eindejaar niet meer stuk!


15 opmerkingen:

  1. Prachtige en dan ook nog eens een handige tas lijkt me!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi! Zou hier niet misstaan :-) Het wordt een dure week....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die tas ziet er niet alleen prachtig uit, maar volgens mij is die ook ongelooflijk praktisch! Schoon gedaan zeg!

    BeantwoordenVerwijderen