maandag 25 december 2017

Madammen met K-bassen!

Moet het nog gezegd worden, maar tassen naaien, dat is echt mijn passie.
Als vrouw heb je er gewoon ook veel van doen en als cadeau is dat altijd welgekomen.
Vroeger had ik dan ook een lange lijst met fourniturenshops, waar ik elk tasitem het best kon vinden.
Ik zag op den duur door de bomen het bos niet meer.

Tot de komst van K-bas
Hallelujah!!

Eigenlijk hoeft deze shop geen verdere uitleg meer, maar K-bas bundelt echt super veel tasfournituren onder 1 dak, van kurk, nepleder, d-ringen, holnieten... soit, ik kan nog uren doorgaan... 
je snapt mijn punt: 
DE shop voor de tasaholics onder ons :-)

Laat Mieke dan ook nog eens een crèmeke van een dame zijn, het plaatje is compleet.

Samen met ook een tasverslaafde Marjolein van de blog Flaflinko, kregen we het zotte en leuke idee om met andere tasverslaafden een
"Madammen met K-bassen" blogtour 
te doen.

Tussen kerst en nieuw zullen naast Marjolein en ikzelf, nog 4 andere tassenkraks de revue passeren, waarvan wij beiden mega onder de indruk zijn van hun naaitalenten en waarvan wij weten dat zij allen goed bevriend zijn met ons Mieke.
We willen zo K-bas en ons Mieke héél erg bedanken voor de shop én de vriendschap, en even in de spreekwoordelijke bloemetjes zetten.
(ps, ons Mieke weet van niets, dus die valt allicht van haar stoel :-))

Ikzelf ging aan de slag met kurk die mij al héél lang triggerde: kurkleer croco naturel.
Ik maakte voor de feestdagen een elegant tasje, de Traverse Bag van Noodlehead,
beetje uitdaging in croco, maar met een geslaagd resultaat!






 Kijk zeker ook even op de blog van Flaflinko (Marjolein), wat haar K-bas-creatie is.

De volgende dagen geven wij de fakkel door aan de volgende K-basmadammen:
dinsdag 26/12 Carreaukes (Caro)
woensdag 27/12 Madebycaro (Carolien)
donderdag 28/12 Querida-jotixa (Laura)
vrijdag 29/12 Katrienette (Katrien)

Geniet van de feestdagen, van de Madammen met K-bassen én de mooie creaties!

19 opmerkingen:

  1. Waauw! Wat een fijn tasje. En wat een mooi initiatief!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hiep hoi!! Wat een leuk tasje tover jij weer uit je mouw!
    Ik ben blij dat we Mieke op deze manier kunnen bedanken voor haar webshop - waar we allemaal gretig in winkelen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amai An, die tas is echt super mooi en handig geworden!
    Lang leve Mieke (en K-Bas) ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een leuk initiatief!
    En uiteraard een mooie tas, workshopje? (Ik beloof plechtig om opnieuw bij kbas te kopen 😉)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. mmmm... alsof jij dit niet deed? :-)
      en een workshop is een super goed idee !! xx

      Verwijderen
    2. Natuurlijk bestelde ik daar al, alleen niet zo vaak omdat ik niet zoveel tassen maak 😉 ik maak die namelijk vooral in workshops

      Verwijderen
  5. Ze is supermooi geworden, deze in croco kurkleer! Ook deze happy K-bas klant is heel blij dat Mieke in the spotlight gezet wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat mooi! Ik ben fan! Tof van jullie om haar in de spotlights te plaatsen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Misschien eens een workshop over al die mogelijke fournituren, verstevigingen, aanbrengen van holnieten ed. Een basiscursus tassenmaken... Geweldige tas en leuke blogtour.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind deze echt prachtig! Ik wil ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een elegant tasje en ziet dat eens blinken zeg!!! En Mieke die blinkt vast even hard nu, topidee!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh An! Deze is super mooi... En wat een leuke blogtour!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze tas is zoooooo prachtig, heb ze hier net afgeprint en hoop ze tegen alle nieuwjaarsrecepties op het werk klaar te hebben ;-) elegant en praktisch, ideale combi!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Your blog was absolutely fantastic!
    Great deal of great information & this can be useful some or maybe the other way.
    Keep updating your blog,anticipating to get more detailed contents.
    หนังเกาหลี

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik beloof dit getuigenis over de hele wereld te delen wanneer mijn vriend bij me terugkomt, en vandaag bedank ik DR WHITE oprecht voor het brengen van vreugde en geluk in mijn relatie en mijn gezin. Ik wil jullie allemaal informeren dat er een echte en echte tovenaar is. Ik geloofde nooit een van deze dingen totdat ik mijn vriend verloor, ik had hulp nodig totdat ik Dr. WHITE vond, een geweldige betoveraar, en hij sprak een liefdesbetovering over mij uit en verzekerde me dat ik mijn vriend binnen 2 dagen terug zou krijgen. De betovering uitsprekend, 2 dagen later, ging mijn telefoon en zo schokkend dat mijn vriend me de afgelopen 3 maanden niet heeft gebeld. Hij verontschuldigde zich voor zijn gebroken hart en zei dat hij klaar was om de rest van zijn leven mijn ruggengraat met mij te zijn. Dr. WHITE heeft hem vrijgelaten om te weten hoeveel ik van hem hou en hoeveel ik van hem wil. En hij opende zijn ogen om zich voor te stellen hoeveel we samen delen. Terwijl ik dit getuigenis nu schrijf, ben ik het gelukkigste meisje op aarde. Dr. WHITE kan u ook helpen. Stuur hem een ​​e-mail naar: ( wightmagicmaster@gmail.com ) of zijn WhatsApp op +17168691327

    BeantwoordenVerwijderen
  14. mijn man heeft geruchten over mij gehoord en deze problemen zorgden ervoor dat hij een scheiding aanvroeg en alles liep op rolletjes en deze zaak en de gedachte om mijn familie nu te verliezen heeft mijn hart ongelukkig gemaakt, dus ik bad om een ​​oplossing en een manier om dit te kunnen doen breng mijn man en kinderen terug en bewijs hem dat al deze dingen die hij over mij en de andere dame die in mijn kantoor werkte allemaal leugens zijn, want diep in mijn hart wist ik dat ik mijn man nooit zou bedriegen en nooit zal bedriegen. om dit hele verhaal kort te maken, mijn echtgenoot, zus uit de VS, hoorde alle problemen in de grond en vroeg me onmiddellijk om contact op te nemen met DR Fady, ze gaf me zijn contactgegevens en ik deed wat ze zei en DR Fady vertelde me dat alles goed zal komen in twee dagen over twee dagen zal mijn man voorgoed weer thuis komen en dit was precies wat er gebeurde en om deze reden zeg ik dat deze man echt is en ook iedereen kan helpen met een van de onderstaande problemen

    VERLOREN MINNAAR TERUGBRENGEN.
    HERSTEL VAN GEBROKEN HUWELIJKEN / RELATIES.
    GENEZING VAN ZIEKTEN.
    GEBED OVERWINNEN GEESTELIJKE AANVALLEN OF SLECHTE DROMEN.
    GENEZING VOOR HSV 1 EN HSV 2.
    TOTAAL VOOR INFECTIE SOA ETC.
    EEN WEEKBEHANDELING EN GENEZING VOOR HIV IS GEGARANDEERD.
    GEBED VOOR GELUKKIGE NUMMERS VOOR HET WINNEN VAN LOTTERIJEN.
    ENZOVOORT......................
    U kunt contact met hem opnemen @:www.Drfady720@gmail.com of u kunt hem WhatsAppen met dit nummer +2349039422406. 100% garantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mijn naam is Elena Branko en mijn vriend heeft het 2 maanden geleden uitgemaakt omdat hij voelde dat ik hem bedroog met mijn mannelijke vriend, ik probeerde hem alles uit te leggen, maar hij betaalde zijn dovemansoren, ik was emotioneel kapot omdat ik hield van hem zo erg totdat ik een bericht op internet zag over DR DAWN ACUNA, die mensen helpt hun verloren geliefde terug te krijgen. wat ik moest doen en ik deed het en toen sprak ze een liefdesbetovering voor me uit, ze herstelde mijn relatie in 48 uur en mijn vriend belde en smeekte om me weer met me te verzoenen als je hulp nodig hebt bij het oplossen van een probleem in een relatie of huwelijk.
    *Als u zwanger wilt worden.
    Als je welke ziekte dan ook wilt genezen.
    *Als u een miskraam wilt stoppen.
    *Als je een vloek wilt annuleren.
    En meer neem contact met haar op voor hulp: e-mail {dawnacuna314@gmail.com}
    Whatsapp: +2348032246310

    BeantwoordenVerwijderen