donderdag 15 juni 2017

Duo fluo!

Ik kocht dan eigenlijk het super mooie stofje Komorebi double gauze fluo van Nani Iro bij Bellelien voor een topje voor mezelf....
bleek dat ik mij bij de bestelling vergist had... 1 meter, what was I thinking!!

Ik veranderde mijn plannen dus snel in een babycadeau voor mijn 2 jonge collega's, beiden recent bevallen van een meisje.... uit 1 meter kan ik zonder probleem 2 babykleedjes maken!


Na advies bij de leden uit mijn naaiclub, die nog veel kleine-meisjes-kleren-ervaring hebben, koos ik voor het gratis Grace patroonje van Emma en Mona!


Wat een schot in de roos! 
Héél erg fijn om te maken en in dit stofje... love it!
Ik had nog bijpassend fluo roze garen... match made in heaven!

 



Patroon: Grace van Emma en Mona (ik maakte het kleinste maatje 62)
Stof: Komorebi van Nani Iro van bij Bellelien
Fluo garen en knoopjes: Veritas Oudenaarde

17 opmerkingen:

  1. Oh, alleen maar hartjes voor het stofje! En de kleedjes uiteraard.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw!!! (zowel voor de stof als de kleedjes)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw! AF zeg! Ik heb hier 2 meter van liggen, ik heb al een ideetje, maar wil toch eerst voor een testversie gaan vooraleer ik de schaar in zo'n beauty zet!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooie jurkjes en een prachtig stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi! Ik heb het stofje ook al 100 keer willen bestellen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi! Veel mooier kan haast niet voor een babycadeautje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. smelt, ik wil ook terug kleine meisjes :-)
    héél mooi!!
    zus 3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Thanks for all your efforts that you have put in this, It's very interesting Blog...
    I believe there are many who feel the same satisfaction as I read this article!
    I hope you will continue to have such articles to share with everyone!
    ลาลีกา

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik beloof dit getuigenis over de hele wereld te delen wanneer mijn vriend bij me terugkomt, en vandaag bedank ik DR WHITE oprecht voor het brengen van vreugde en geluk in mijn relatie en mijn gezin. Ik wil jullie allemaal informeren dat er een echte en echte tovenaar is. Ik geloofde nooit een van deze dingen totdat ik mijn vriend verloor, ik had hulp nodig totdat ik Dr. WHITE vond, een geweldige betoveraar, en hij sprak een liefdesbetovering over mij uit en verzekerde me dat ik mijn vriend binnen 2 dagen terug zou krijgen. De betovering uitsprekend, 2 dagen later, ging mijn telefoon en zo schokkend dat mijn vriend me de afgelopen 3 maanden niet heeft gebeld. Hij verontschuldigde zich voor zijn gebroken hart en zei dat hij klaar was om de rest van zijn leven mijn ruggengraat met mij te zijn. Dr. WHITE heeft hem vrijgelaten om te weten hoeveel ik van hem hou en hoeveel ik van hem wil. En hij opende zijn ogen om zich voor te stellen hoeveel we samen delen. Terwijl ik dit getuigenis nu schrijf, ben ik het gelukkigste meisje op aarde. Dr. WHITE kan u ook helpen. Stuur hem een ​​e-mail naar: ( wightmagicmaster@gmail.com ) of zijn WhatsApp op +17168691327

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Natuurlijke kruiden hebben zoveel ziekten genezen dat medicijnen en injecties niet kunnen genezen. Ik heb het grote belang van natuurlijke kruiden gezien en het geweldige werk dat ze hebben gedaan in het leven van mensen. Ik las online getuigenissen van mensen over hoe ze werden genezen van herpes, hiv, diabetici enz. door de kruidengeneeskunde van Dr.DAWN, dus besloot ik contact op te nemen met de dokter omdat ik weet dat de natuur de kracht heeft om alles te genezen. Ik kreeg de afgelopen 7 jaar de diagnose hiv, maar Dr. DAWN genas me met zijn kruiden en ik verwees mijn tante en haar man onmiddellijk naar hem omdat ze allebei aan herpes leden en ze waren ook genezen. Ik weet dat het moeilijk te geloven is maar ben een levend getuigenis. Het kan geen kwaad om kruiden te proberen. Hij is ook een spreukgebruiker, hij spreekt spreuken uit om gebroken huwelijken te herstellen en geluksspreuken om te bloeien en uit te blinken in het leven. Neem contact op met Dr.DAWN e-mail: (dawnacuna314@gmail.com)
    Whatsapp: +2349046229159/
    +3550685677099

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mijn naam is Elena Branko en mijn vriend heeft het 2 maanden geleden uitgemaakt omdat hij voelde dat ik hem bedroog met mijn mannelijke vriend, ik probeerde hem alles uit te leggen, maar hij betaalde zijn dovemansoren, ik was emotioneel kapot omdat ik hield van hem zo erg totdat ik een bericht op internet zag over DR DAWN ACUNA, die mensen helpt hun verloren geliefde terug te krijgen. wat ik moest doen en ik deed het en toen sprak ze een liefdesbetovering voor me uit, ze herstelde mijn relatie in 48 uur en mijn vriend belde en smeekte om me weer met me te verzoenen als je hulp nodig hebt bij het oplossen van een probleem in een relatie of huwelijk.
    *Als u zwanger wilt worden.
    Als je welke ziekte dan ook wilt genezen.
    *Als u een miskraam wilt stoppen.
    *Als je een vloek wilt annuleren.
    En meer neem contact met haar op voor hulp: e-mail {dawnacuna314@gmail.com}
    Whatsapp: +2348032246310

    BeantwoordenVerwijderen