maandag 14 november 2016

Yogamatzak!

Mijn BFF Karen, had een wens...
een gepersonaliseerde zak voor haar yogamat (een yogamatzak dus :-)) met haar eigen logo.
Dat kon wel geregeld worden.

Dus haalde ik mijn silhouette cameo uit de doos, 
kocht het boek 'Make it yours, pimp it' en las de instructies nog eens helemaal door.
Ik kon rekenen op de excellente hulp van mede-schrijfster Bianca aka MissWobie en 
zo lukte dat personaliseren nog aardig vlot.
Aan de hand van de afmetingen van een echte yogamat, maakte ik de tas, logo erop, 
bijpassende tassenband, koord en koordstopper.


Trouwens, wie graag yoga wil volgen, Karen is een toplesgeefster. Onder de naam 'KandapuSpa' biedt ze in regio Aalter, Ardooie en Sint-Martens-Latem diverse yogalessen aan.
Absolute aanrader!!


Je kan haar herkennen aan haar yogamatzak :-)

Patroon yogamatzak: zelf getekend, indien interesse, laat weten dan geef ik de afmetingen door
Flex folie: Feeërieke
Stof: beige canvas van bij Pand Diependaele 
Fournituren: Veritas (koord en koordstopper) en Mirabelle (tassenband)

7 opmerkingen:

  1. Alright!
    Super goed gelukt :)
    Lang leve naaidates voor nieuwe vriendschappen! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig leuk idee! Die BFF heeft het retriever met jou! Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mijn man heeft geruchten over mij gehoord en deze problemen zorgden ervoor dat hij een scheiding aanvroeg en alles liep op rolletjes en deze zaak en de gedachte om mijn familie nu te verliezen heeft mijn hart ongelukkig gemaakt, dus ik bad om een ​​oplossing en een manier om dit te kunnen doen breng mijn man en kinderen terug en bewijs hem dat al deze dingen die hij over mij en de andere dame die in mijn kantoor werkte allemaal leugens zijn, want diep in mijn hart wist ik dat ik mijn man nooit zou bedriegen en nooit zal bedriegen. om dit hele verhaal kort te maken, mijn echtgenoot, zus uit de VS, hoorde alle problemen in de grond en vroeg me onmiddellijk om contact op te nemen met DR Fady, ze gaf me zijn contactgegevens en ik deed wat ze zei en DR Fady vertelde me dat alles goed zal komen in twee dagen over twee dagen zal mijn man voorgoed weer thuis komen en dit was precies wat er gebeurde en om deze reden zeg ik dat deze man echt is en ook iedereen kan helpen met een van de onderstaande problemen

    VERLOREN MINNAAR TERUGBRENGEN.
    HERSTEL VAN GEBROKEN HUWELIJKEN / RELATIES.
    GENEZING VAN ZIEKTEN.
    GEBED OVERWINNEN GEESTELIJKE AANVALLEN OF SLECHTE DROMEN.
    GENEZING VOOR HSV 1 EN HSV 2.
    TOTAAL VOOR INFECTIE SOA ETC.
    EEN WEEKBEHANDELING EN GENEZING VOOR HIV IS GEGARANDEERD.
    GEBED VOOR GELUKKIGE NUMMERS VOOR HET WINNEN VAN LOTTERIJEN.
    ENZOVOORT......................
    U kunt contact met hem opnemen @:www.Drfady720@gmail.com of u kunt hem WhatsAppen met dit nummer +2349039422406. 100% garantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo!!! Kortom, ik zoek naar betrouwbare en handige investeringsmaatschappijen/investeerders die projectfinanciering, bedrijfskapitaal of commerciële leningen kunnen verstrekken aan mensen, bedrijven of groepen met potentiële projecten en zaken.

    Aarzel niet om contact met mij op te nemen als u/uw contacten ooit financiering nodig hebben voor hun bedrijf, projecten of innovaties. Als ze een project hebben waarvoor financiering nodig is, neem dan contact op met e-mail: premierloanfirm56@outlook.com

    BeantwoordenVerwijderen