vrijdag 29 januari 2016

Nieuwjaarsgifts!

Elk jaar organiseer ik met mijn super vriendin Karen een nieuwjaarsetentje voor onze 'vriendenbende'.
Vorig jaar pimpte mijn partner in crime de tafel met zakjes overheerlijke (vers gemaakte) granola!
Dit jaar was het mijn beurt en ging ik te rade bij Pinterest.


Ik besloot aan de gasten een blijde boodschap / quote / nieuwjaarsvoornemen mee te geven.
Ik zette die op een tas, dagelijks kan dan naar de leuze geleefd worden :-)
Tof en snel om te maken, en fijn om te geven.


Dit heb je nodig:
1/ Tassen: ik ging naar de Action voor effen witte ( € 0,99/stuk)
2/ porceleinstiften: bij de AVA in alle kleuren en diktes (ong. € 5,5/stuk)
3/ Pinterest voor toffe quotes
4/ een oven.

Zo doe je het:
1/ zorg dat je tas netjes is (even wassen)
2/ leef je uit aan het beschrijven en beschilderen van de tassen (zolang je de tas niet bakt en ook niet te lang wacht, kan je de tas gewoon weer afwassen - handig om te weten als je foutjes maakt)
3/ 4 uur laten uitdrogen
4/ half uur in een niet voorverwarmde oven op 160°
5/ laten afkoelen in de oven.
6/ ....done!!


Mijn favoriete quotes:
"Why the hell not." - "you are your only limit." - "now is the right time".
Nog iemand een goeie quote?

18 opmerkingen:

  1. Happy girls are the prettiest
    When you feel sad, dance
    No one is too old for fairytales
    Screw perfection
    I love my bed
    Supercalifragilisticexpialidocious
    Be amazing today, but first coffee
    Enjoy the little things
    Let them be little
    Never stop dreaming

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ohh die 'screw perfection' die gaat op mijn eigen tas komen :-)))

      Verwijderen
  2. Leuk idee! En een fijn cadeau dat elke dag gebruikt kan worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb vorige maand beschreven kopjes en tassen gegeven aan de meter, oma en opa van Vince. Ze waren er blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk!!
    Mijn levensquote: Live while you're alive, Sleep when you're dead.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh geweldig!!! Nadat ik pas een gepimpte ontbijset gekregen heb van een swapmaatje kreeg ik al zin om ook eens iets in die zin te doen en nu helemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk en persoonlijk!
    Ik heb ooit een heel gedicht op een mok geschreven, leuk om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ga deze ook even pinnen, om te maken met mijn Cameo. Leuke quotes en heel toffe cadeautjes!

    BeantwoordenVerwijderen