zaterdag 26 december 2015

Ohhhhh deer...it's a vink!

Mijn eerste Vink (ik ben allicht de laatste in blogland vermoed ik)
in een vrolijk kerstig stofje... het allerallerallerlaatste restje van bij Liesellove!
Veel franjes had deze tas -volgens mij- niet nodig.


Al kon ik het niet laten... 
gewoon een kleintje aan de zijkanten ..:-)
en binnenin een klein koperen randje.
Voilà, nu is hij AF!







Patroontje: de Vink tas
Hertenstofje: Art Gallery (#hellobearfabrics)
Zwarte geometrische binnenstof: Landofoh (via Etsy)
Tassenband: Mirabelle
Koperkleurige biais: Veritas

37 opmerkingen:

  1. Prachtige tas ! Maar de laatste ben je niet .....ik maakte ook nog nooit een Vinktas.....ooit komt het er ook eens van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig! Deze moet ik zeker eens een keertje maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook nog on my list... Franje is goed geslaagd wat mij betreft ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige tas..zie ik het goed dat jij de voorzak weglaat?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voor deze heb ik dat idd weggelaten... Ik gebruik een voorzak eigenlijk nooit...:-)

      Verwijderen
  5. wat een mooi exemplaar en dat koperen randje...de finishing touch!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig! Ik waagde me ook nog niet aan een vinktas dus je bent zeker niet de enige :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohlala, wat ben ik jaloers op deze ;-). Ongelooflijk mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie tas ! Heeeeel chique ! Komt die uit het boek Mijn tas ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. niet uit mijn tas - de link naar het gratis patroon kan je hierboven vinden

      Verwijderen
  9. Knap joh! En zo'n schoon bijpassend garen gevonden seg 😂😂😂

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja jong, juust genoeg voor nog 1 rondje :-)) lucky me - gekregen van een superlieve an xxx

      Verwijderen
  10. Prachtig! Ik heb deze ook nog nooit gemaakt :-). Heel schoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. dat detail maakt het idd helemaal af en ook hier nog nooit een vink-tas gemaakt :-)
    zus 3

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh neen, je bent nog lang niet de laatste. Spijtig genoeg is mijn to-do-lijstje nog zo lang dat deze tas nog even op zich gaat laten wachten.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ooooh wat mooi ❤️
    En je bent zeker niet de laatste 😂

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dat patroontje had ik al zo vaak zien passeren, ik ben mijn to sew list aan het afvinken :-))

      Verwijderen
  14. Heel mooi exemplaar!
    En je bent precies bijlange na nog niet de laatste :p Hier ook al jaren geleden patroon afgedrukt, maar nog nooit gemaakt :)
    Wie weet, in 2016? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat accentje in koper is toch zo mooi! Raar maar waar: als 'tassenmadam' heb ik ze hier ook nog nooit gemaakt. Moet ik toch dringend eens werk van maken als ik jouw prachtexemplaar zie! Lieve groet, V.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geweldig mooi!!! Toffe combinatie en mooi afgewerkt! Ik ga er ook nog ooit eentje maken hoor, dus nee, je bent zeker niet de laatste :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een gerief, die Vinktas! En een prachtexemplaar, deze, winterproof en al :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Knappe tas! En ook hier een fan van het koperen lintje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een zalige Vink tas! Helemaal fan van dat boordje. Mijn eerste is ondertussen aan vervanging toe, werd hier al vaak gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super mooie tas,ik ben fan van dat bronskleurig bandje,heb dat ook al verwerkt in een kleedje en dergelijke ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw zeg! Ik ben de laatste in bloggerland. Ik maakte er nog geen en heb er een nodig als ik de jouwe zie. Met hertjes en een slinger aan de zijkant. Alweer zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie tas zeg...ik maakte er ook nog geen maar word nu toch wel aangestoken...

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik ben mee into koper + zwart-wit de laatste tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Zo mooi! ik vind die zwart-wit-jes echt prachtig. En dat koper geeft het nét die extra touch om het af te maken. Helemaal fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. WAW. TOPtas. Dat zal wel wat gegeven hebben tijdens de feesten! En nee, hoor, die laatste, dat moet ik zijn... Liefs, Dina

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi, super leuke uitvoering! Ik heb die stof ook liggen...je hebt me op een idee gebracht. Maar zie ik het goed en is jouw stof van soort canvas? Ik heb namelijk gewoon dun katoentje ervan liggen. Of heb jij hem dan verstevigd en zo ja met welk materiaal? Ik heb niet zoveel ervaring met tassen maken 😊... Ik hoor je graag!

    BeantwoordenVerwijderen