vrijdag 15 mei 2015

Oh boy, my boy !

Toen ik bij Georgette dit prachtige stofje van Cloud 9 zag, was ik meteen verkocht! 
Ik zag onmiddellijk Charlie met enthousiasme rondlopen in een leeuwenhemdje 
à la Theo van Zonen09! 
Ik had nog een perfect bijpassend stofje van Art Gallery in mijn stoffenlade liggen! 
Match made in heaven!

Fijn als de dingen er finaal uitzien zoals ik ze eerst in mijn hoofd zag passeren!
Enthousiast is hij, zeker met de kamsnapsdrukknopen, die hij persé wou hebben.
Kind content, mama ook content.

Ik kreeg op het ge(s)tiktewijvenweekend nog wat finetuning-instructies van Jo
dé hemdjesreferentie bij uitstek!

Slotconclusie: Charlie is er wild van :-)
Me too...



Patroon hemdje: Theo van Zonen09
Leeuwenstof: Lions & Tigers van Cloud9 bij Georgette
Binnenstof: Indian Summer van Art Gallery bij Petite Couture

23 opmerkingen:

  1. Het staat hem goed! En die Kamsnaps waren toch een goede keuze. Kind gelukkig = mama gelukkig he ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, idd perfecte match met die art gallery! En toevallig heb ik beide stofjes ook nog liggen ...mm, dat opent perspectieven :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je moet vaker kleding maken, je doet dat goed! Het staat hel goed, uw Charlie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Knappe Theo. Die mouwboordjes dat moet ik toch ook nog eens doen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik heb dat ook op het weekend gezien en 'geleerd' en ik ga dat zeker nog vaker doen!

      Verwijderen
  5. zo'n stoere zoon zeg ;-)
    Heel mooi hemdje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jouw boy ziet er super uit met dit hemdje! Prachtig

    BeantwoordenVerwijderen