maandag 23 maart 2015

My healthy project #week 2


Goe bezig!!
(zelfmotivatie is alles)

Dit was mijn tweede week:

#food
* start van de dag: (nog steeds) glas water met citroen 
* ontbijt: inmiddels verslaafd aan havermoutontbijt met fruit (af en toe wat Griekse yoghurt erbij)
* lunch: (nog steeds) een gevarieerde salade
* diner: wij smartmatten (quick & easy)
* alcohol: tijdens de week 2 keer 1 glas wit - op etentje zaterdag: tja, hier zondigde ik, ik weet niet precies hoeveel glazen :-))
* tussendoor: fruit en verse smoothies

* diner zaterdag: gezonde hapjes en hoofdgerecht à la Pascale Naessens
amai, makkelijk en écht lekker!!

#sport
* lessen 3 en 4 van start to run
* half uur WII Just Dance 2015 (perfecte mix tussen beweging en QT met kids)
* 2u nordic walking

#lifestyle
* tijdig gaan slapen (lukt jammer genoeg niet zo goed) en vroeger opstaan zodat de ochtendspits 'rustig' verloopt dat lukt wel, en zorgt inderdaad voor een rustige spits

#gewicht
* min 500gr

Op naar week 3!!

8 opmerkingen:

  1. oh ik zou je voorbeeld moeten volgen maar door de zwangerschap zo weinig energie en vooral ook goesting om te eten (terwijl ik wel moet eten want een lege maag zorgt voor niet zo prettige toestanden) ik moet dringend bij je in de leer x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt goed!
    Ik sta hier ook altijd als eerste op, alles voor een rustige ochtendspits hè ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knap, hier is het even stil door buikgriep. Maar was de week ervoor gestopt met snoepen want was 6kg bijgekomen in een maand tijd en de gyneacoloog was hier niet echt blij mee. Zeker als je weet dat ik nog 3 maand moet gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goe bezig! Nu hoor je 't eens van een ander! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen