vrijdag 12 september 2014

Ze zijn er: de nieuwe workshops ! (yeahhh!)

Ondanks mijn recente kleedjes-projecten (en die smaken écht naar meer)
blijk ik toch een tassenmadam!

Ik kijk nu terug op 1 jaar 'workshops geven'
dat ging van 'beetje onwennig' naar 'amai dees doe ik écht graag'!!

Ik zou de contacten met de cursisten écht niet meer kunnen missen
met velen blijf ik nu nog mailen, ideeën uitwisselen, dus da's écht heel fijn
die workshoppers zijn tout court ook écht fijne mensen :-)
en tussen fijne mensen vertoeven, wie wil dat nu niet?

Vandaar een aantal nieuwe workshops!
Ik ben mijn najaarsagenda nog volop aan het samenstellen, 
maar deze kan ik jullie al meegeven:

proud to present:
my workshops:

WEEKENDTAS / DAGWORKSHOP / BIJ CREASIS RONSE

2 data:
vrijdag 3 oktober of zaterdag 11 oktober
bij Creasis te Ronse
telkens van 9u30 tot 17u
naaiervaring vereist
inschrijven kan dit weekend, dus op 12/13 en 14 september enkel in de winkel zelf
of de week nadien via deze website
alle verdere info en voorwaarden kan je bekomen bij Creasis



ELEGANTE HANDTAS / AVONDWORKSHOP / BIJ LA PETITE ROOZE OUDENAARDE

2 data:
dinsdagavond 4 november of dinsdagavond 11 november
bij La Petite Rooze te Oudenaarde
telkens vanaf 18u30 tot nog. 23u
naaiervaring is vereist
Dit is een héél erg mooie elegante handtas. 
Door de plooitjes wordt deze handtas een echt eyecatcher op je avondje uit
In samenwerking met Ithinksew!
inschrijven en alle verdere info bij Rita van La Petite Rooze
ritalauwerier@hotmail.com







Maar! Er komen nog workshop, ook op verplaatsing, een beetje overal in Vlaanderen :-)
wil je graag een vrijblijvend seintje van de nieuwe workshops?
laat hieronder een berichtje of stuur een mailtje: an_vande_velde@hotmail.com
See you !!

10 opmerkingen:

  1. Zo jammer dat jij zowat aan de andere kant van 't land woont, want bij u wil ik nu wel eens een workshop volgen se!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Verliefd op de avondtas en dus zeker van de partij bij Rita ;-)!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schoon tassen, én een fijne lesgever, die lessen zullen zo vol zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zal er ook bij zijn op 11/11! Ik kijk er enorm naar uit! Groetjes Stéphanie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Normaal gezien ben ik al ingeschreven voor 11 november bij La Petite Rooze - tot dan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het ook heel jammer dat je zo ver weg woont, anders had ik mij al ingeschreven!!! Jij maakt altijd de mooiste tassen en ben ook wel een tassenmadam ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Als je eens met je workshops naar Vlaams Brabant komt dan hoor ik het graag! :-)

    BeantwoordenVerwijderen