zaterdag 4 januari 2014

en zo volgde de juf zelf ook eens les :-)

Ik kreeg vandaag een juffrouw over de vloer
voor wat begeleiding bij haar eerste stapjes in de naaiwereld
gek, want zij is diegene die in onze school de peutertjes
begeleidt bij hun eerste stapjes in de klas
mijn kinderen hadden er allebei de tijd van hun leven
en zo hebben we het graag :-)

Ze wil als kleuterjuf zelf meer dingen kunnen maken
kussens voor in de klas, nieuwe kleertjes maken voor de klaspop enz...

Ze kwam met een echte vintage Bernina en écht,
die stikt nog opperbest

We hebben deze wel even ingeruild voor een modernere versie voor het
insteken van een paspel met een blinderitsvoet

We maakten een knus kussen met persoonlijke boodschap
voor haar tweelingzus die in het ziekenhuis ligt
Ze zijn 2 handen op 1 buik
dat merk je aan de boodschap

Wat het naaien betreft, ben ik héél tevreden van mijn leerling
want de paspel zit mooi recht in het kussen!

Op naar de volgende les Emmely!!


Knus kussen met fluogele paspel voor een portie vrolijkheid!


en een mooie fluogele boodschap voor haar tweelingzus


mooi recht hé, de paspel!! Goede leerling :-))

11 opmerkingen:

  1. Schoon !
    De juf had duidelijk een goede juf !
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, mooi gedaan!! Toch leuk hé als mensen die naaikriebel voelen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooi! Het doet me zin krijgen om mijn saaie zetel ook wat op te fleuren! Mooi stofke!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een goede juf voor de juf he ;-)
    Mooie kleuren, de tweelingzus zal blij zijn met zo'n hartverwarmend cadeau...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die stof blijft toch supermooi, prachtkussen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Knap zeg! Mijnen eerste paspel zag er zo schoon niet uit ze ;). Maar mijn juffrouw heette dan ook slechts Google ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weeral zo'n flockfolie uit de Silhouette Cameo toch?
    Sinds ik die bij jou zag ben ik al bijna verkocht. Ik WIL ook zo'n apparaat.
    Graag zou ik je er een aantal vragen over stellen. Mag dat per mail?
    Nu heb ik je emailadres ooit gehad (toen ik een give-away won) maar ik heb 'm niet meer.
    Die van mij is antonissen14@ziggo.nl
    Als je eens tijd en zin hebt mag je me mailen zodat ik e.e.a. kan uitvragen.

    Liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen