woensdag 16 oktober 2013

Ook "Oozo Mooi" komt naar onze naaiclub: woehaaaaa!!!

We bestaan nu een jaartje met onze naaiclub "De Patroon Parade"...
3 dames met 1 gemeenschappelijke hobby... dat was vorig jaar het startschot van de club
een geslaagd recept, want na een jaartje zijn we met 15!

niet te groot, niet te klein, een gezellige ons-kent-ons naaiclubje
lekker persoonlijk
lekker chilly naaien

en daarom vieren wij feest op 
donderdag 21 november in ons naaiatelier te Wortegem!

Wij nodigden Cozette uit en zij brengt die avond haar super mooie stofjes mee, 
om onze naaimachine eens goed te verwennen!
Daarnaast komt ook Sofie van Oozo mooi! en zoals de naam het al zegt, 
brengt zij haar 
o zo mooie 
ringen en oorringen mee
om onszelf eens te verwennen :-)

Wij stellen die avond onze deuren ook voor jou open!
Geïnteresseerd?
Mail me dan voor het precieze adres!
an_vande_velde@hotmail.com


5 opmerkingen:

  1. Tuurlijk ben ik geïnteresseerd, maar Wortegem is zo vér !!! :-(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. alé, ik zal eens aan je denken als ik van mijn glazeke aan het nippen ben die avond :-)))

      Verwijderen
  2. Voor mij ook een beetje te ver uit de richting.....
    Maar zonder mij zal't ook wel plezant zijn zeker?!
    ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reacties
    1. Zeg!!! Waar wonen al die andere creatievelingen!!! :-)))) precies niet in de buurt van Oudenaarde :-))

      Verwijderen