maandag 21 oktober 2013

Dit is de winnaar van het fijne-meisjes-tasje !

Ik nummerde netjes alle deelnemers, diegene met een linkje kregen keurig een tweede nummerke erbij 
en zo mocht mijn dochter vanavond een nummerke kiezen tussen de 1 en 68!

"mama, wat is een onschuldige kinderhand?" (lol)

ze koos nummer 9: Lielebeesje

en omdat ik in een goeie bui ben vandaag (tja meevaller gehad, dus er kon wat extra vanaf), 
mocht ze nog een tweede nummerke kiezen: 

en dat werd nummer 32: Hilde@home

(en nu te hopen dat die naaigoeroes mijn creaties leuk vinden :-))
(slik)
:-)

Bezorgen jullie mij jullie gegevens op an_vande_velde@hotmail.com

voor Lielebeesje reserveer ik de eendjes
en voor Hilde, zal ik de onschuldige kinderhand nog es laten werken :-)

3 opmerkingen:

  1. Wat heb ik een geluk dat je in een goede bui was ;-). Mijn dochtertje zal ongelooflijk blij zijn met haar cadeautje. Dikke merci alvast hé!

    BeantwoordenVerwijderen