zondag 21 juli 2013

Tas & tas !

Tassen, tassen en nog eens tassen!
Ik kan er gewoon blijven maken!

Heerlijk om die cadeau te doen, of gewoon eens voor mezelf...:-)
Want ik realiseerde mij opeens dat ik er al zo veel had gemaakt, en ze altijd weggaf! Er is altijd wel een reden om iemand een plezier te doen met een zelfgemaakte tas.

Hieronder dus de tas voor mezelf (yes), en ik maakte er ook eentje voor een jarige vriendin! Een felgekeurde tas voor een felle madam :-)

Ik ontdekte recent een super leuke onlineshop -Georgette- met héél erg mooie canvassen, ideaal voor tassen! De onderste tas werd met die canvas gemaakt, ik hou nu eenmaal van geometrische figuren :-)
Het wordt dan ook nog eens super snel geleverd, met een leuk kaartje erbij, gewoon een plezier om het pakketje in ontvangst te nemen :-)




Stof bovenaan: Noeks
Stof onderaan: bij Georgette: canvas van Cloud 9 - binnenstofje van Monaluna

10 opmerkingen:

  1. wauw, toffe stofkes! en inderdaad, van tassen maken krijg je nooit genoeg....ik leerde vandaag nog eentje maken aan mijn vriendin, haar eerste naailes,een omkeerbare schoudertas. Mooi resultaat, dus iedereen weer blij!
    ik ga vast en zeker eens een kijkje nemen bij die webshop Georgette want jouw tassen zijn supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie tassen! Jezelf op tijd en stond in de watten leggen moet gewoon! Dat bollenstofje vind ik heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige stoffej. En ja... jezelf moet je natuurlijk niet vergeten hè!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Daar wil ik ook wel mee flaneren, zo mooi! WAW

    BeantwoordenVerwijderen
  5. die bovenste vind ik de mooiste, zo eentje zou ik ook wel voor mezelf willen :)
    mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie tas! Daar ga je nog veel plezier aan beleven!

    BeantwoordenVerwijderen