zondag 30 december 2012

2012 was ....

* het jaar waarin ik zomaar opeens besloot om het boek van Mme ZsaZsa te kopen en een rok te maken

* het jaar waarin mijn collega's zich afvroegen hoelang deze nieuwe hobby ging blijven duren

* het jaar waarin ik dan ook direct een naaimachine kocht (een miskoop maar soit), en nadien ook een overlock (een super goede koop)

* het jaar waarin Jace werd geboren, alé, gecreëerd, en dat vind ik nog steeds de belangrijkste verwezenlijking van dit jaar! Eindelijk mijn creativiteit ergens in botvieren, mijn grenzen verleggen, uitdagingen aangaan, met een blog als leuk resultaat! Ik hou van mijn alter ego :-))

* het jaar waarin ik lid werd van de naaiclub 'de Ijverige Wijven' en waar ik echt versteld stond hoe creatief die andere naaisters zijn, en waar ik zag dat er veel power-women zijn

* het jaar waarin ik besloot om zelf ook een naaiclub op te richten 'De Patroon Parade', het paradepaardje :-)

* het jaar waarin ik superleuke workshops volgde, jacobbroeken maken (www.maakdag.be), patronen leerde tekenen, muts leerde haken (http.etoileciree.blogspot.be)....

* het jaar waarin ik naast al dat naaiwerk ook veel leuke vriendinnendingen heb gedaan, avontuurlijke/leuke reizen heb gemaakt, quality-time heb gehad met man en kids

* het jaar waarin ik op het einde vaststel dat mijn goede-voornemens-lijst niet geheel afgewerkt is (dah!), maar zo hou ik nog iets over voor 2013!

aan alle bloggers (en ook aan de rest): 

en super fijn 2013! 
Veel plezier & creativiteit allerhande!


1 opmerking: