maandag 5 november 2012

Happy bday Emma !

Vandaag is het eindelijk zover!

Emma wordt 8 jaar en zoals het past bij zo een jong spring-in-'t-veld wordt er hier al meerdere weken naar deze dag uitgekeken!

Ik kreeg dan ook een tijdje geleden al de opdracht om een 'origineel' cadeau te maken voor al haar klasgenootjes, en deze keer geen cakes of taarten, of wat dan ook om op te eten, neen, ik zette mij achter mijn naaimachine en maakte voor alle kids uit haar klas vriendschapsbandjes!

Dit is zowel cool als mooi symbolisch voor de vriendschappen van L3!
Of zoals zij het zelf zegt 'vetcool'.

En voor de juf probeerde ik de super coole clutch van Elisanna te maken (zie http://elisanna.blogspot.be)! Overigens maakte ik er direct ook een voor mezelf, een traktaat voor de mama, die 8 jaar geleden ook even heeft afgezien!

Voor haar achtste verjaardag wou ze trouwens nòg iets: een rubriekje op mijn blog! En, zo moeilijk was dat laatste niet!
Ze is nu helemaal in de ban van het milieu, sorteren, energiebesparing etc etc, dat ik haar rubriekje dan maar 'Emma goes green' hebt genoemd!
Zeker en vast eens een kijkje nemen om te zien hoe een 8-jarige al wat inspanningen doet voor moeder aarde, we kunnen er niet vroeg genoeg aan beginnen!
Ze werkt nu aan haar eerste berichtje, binnenkort te lezen op haar rubriekje!

Nu eerst nog vuurwerk en spetters, daarna bittere ernst :-)

Happy birthday schat xxx





Geen opmerkingen:

Een reactie posten