donderdag 22 november 2012

De 'snuggler' (part I )

Ik zag de snuggler bij een vriendin, een super geslaagd inbakendeken op basis van het patroon van Lotta Jansdotter.

Het leek mij het perfecte cadeau voor de verwelkoming van de nieuwe baby in onze vriendenkring, een babyjongen zo had ze al verteld, voor de rest is het spannend afwachten :-)

Vannacht kreeg ik opeens een mega voorgevoel dat de baby voor vandaag zou zijn, dus schoot ik subitopresto nog in gang, al bleek de snuggler niet in 1-2-3 realiseerbaar, misschien had ik mij beter gebaseerd op het patroon 'Vlinderdeken' uit het boek van Stof voor durf-het-zelvers, maar nadat ik al zo veel moeite had gedaan voor het knippen / plakken en vertalen van het patroon van Lotta, wou ik dit nu toch echt wel achter de kiezen hebben.

Maar morgen heb ik een vrije dag (alleen zonder kids) en kan ik lekker rustig verder werken aan mijn snuggler, ik kan al niet meer wachten om het af te geven, het doet toch iets als je beste vriendin opnieuw mama wordt, de moedergevoelens komen dan weer welig tieren.... daar zal mijn echtgenoot héél tevreden mee zijn :-))

Morgen: part II !

Ik ben echt weg van dit stofje met retro print, ik bestelde er onmiddellijk nog een paar meter van,
soms wil je gewoon een stofje hebben !





Geen opmerkingen:

Een reactie posten