zondag 1 juli 2012

Rokjes-time !!

Ik ben gewoon mega-zot van simpele rokjes met een A-lijn, lekker comfortabel, van casual tot classic, ik zou ze wel in alle kleuren willen hebben...
Met het boek van Mme Zsa Zsa in de hand, zijn ze eigenlijk ook redelijk snel gemaakt!
Dus doe ik maar lekker voort met rokjes maken....









Het laatste, het blauwe, daar moet ik nog afscheid van nemen! Dit vertrekt als birthday-present naar een
vriendin die -hoera hoera- dezelfde maten heeft als ik!
Ik hoop dat ze houdt van de limoenkleurige paspel bij de blauwe stof én de zelfgemaakte stoffen knoopjes... in elk geval, ik ben er weg van! 


3 opmerkingen:

  1. Mooi! Ik ben alvast helemaal weg van het laatste... De juf in mij zou zeggen: "Doe zo verder!" Groetjes Emmely

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik vind die laatste ook zo mooi, en ik ga die nu verpakken en opsturen richting Oostakker! Snif Snif!

      Verwijderen
  2. Karen Meyvaert2 juli 2012 om 22:32

    Ik ook fan van het laatste rokje !! Jij hebt echt talent An !! Doe zo voort !

    BeantwoordenVerwijderen