vrijdag 8 februari 2013

Een eerste keer voor alles: mijn give-away !

Nu, ja, ik deed eigenlijk al eens een give-away, toen mijn blog net 'open' was, maar ik had de 'volgers'-knop nog niet ontdekt, dus ging het rokje toen naar een vriendin :-) Dus die keer telt niet mee !

Maar deze keer doe ik het goed: een heerlijk recept uit het boek 'zo geknipt': de omkeerbare tas ! Met liefde gemaakt, dat smaakt :-)
Met vrolijke bloemen om de lente alvast welkom te heten en aan de andere kant geometrische blokjes.

Ik hou van cijfertjes en volgers, dus wil ik graag veel volgers kunnen tellen: voor de eerste keer gaan we niet overdrijven, maar vanaf 70 volgers, geef ik de zomerse tas weg!

Wat moet je hiervoor doen (niet eens zo veel):
1/ als je al een volger bent: well done ; zo niet, doe dat dan subitopresto
2/ laat hieronder een berichtje achter
3/ als je wil mag je ook op jouw blog mijn give-away promoten

Cool! Nietwaar?

Ready... steady.... GO !

(ps: gelieve je niet te storen aan mijn oude afgebladerde schuur-deur, die is van 1907, ik hou daar van!)




55 opmerkingen:

  1. oh, dat is een heel schoontje! daar ding ik graag naar mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind jouw afgebladerde muur juist heel schoon!
    En die schone tas.....die wil ik ook wel!!!
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, ik vind 'm echt prachtig, ik doe mee!
    Volger was ik al, een linkje komt er nog aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een frisse tas en een deur met een verhaal. Mooi! Ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zie er al een zomerse strandtas in, dus dat zit wel goed :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh ik wil ook graag meedoen voor die give-away... alleen... ik heb zelf geen blog dus kan niet echt volger worden... maar ik vind jouw maaksels echt mooi, zoals gisteren ook al die charlie voor Emma! Ik wil dus toch heel graag mijn kans wagen! Mooie maaksels die van jouw!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben al volger, maar plaats een linkje op mijn blog. Een tas die ik heel graag zelf wil maken als ik eens wat meer tijd heb! En wedden dat moest ik hem winnen, één van mijn 3 dochters ermee gaat lopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Waw, zo mooi! Die staat ook op mijn to do-lijstje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. 1) check
    2) bij deze ;-)
    3) heb ik niet
    Zo'n tasje wil ik zelf ook graag eens proberen maar winnen is nog leuker!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik doe mee hoor, volger was ik al en ik zet asap een link op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. waauw! supermooi, ik voel de zon al opkomen tussen deze winterse dagen ;-)
    ik maak er héél graag kans op!
    groetjes
    Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ben helemaal in .. prachtige tas ... past helemaal bij deez madam .. dus ja graag graag doe ik mee !!!
    en ja mijn link naar facebook is Biefrul , daar kan je mijn creaties bekijken ... en als iemand in bloggenland me kan uitleggen hoe bloggen werkt ... dan kan je me daar binnenkort ook terug vinden !!!
    groetjes,
    BieFrul

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zooooooooooooomer roept dat tasje naar mij! Daar doe ik graag voor mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Volger was ik al, en nu ben ik een nog grotere fan, wat een prachtige tas! Die zou ik dus maar al te graag over mijn schouder hangen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik wil zeker meedoen voor zo'n prachtige tas! Ik ben volger geworden. Ik keek eens rond op je blog en je maakte al hele mooie dingen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Die deur verdwijnt wel in het niets naast die prachtige tas!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh, heel mooi. Hier ook nog op mijn lijstje, en met zo'n voorbeeld kan dat niet missen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik ben al een tijdje volger en ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. mooi mooi mooi! ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een zalig mooie tas. Ik maak wat reclame op mijn blog en hopelijk krijg je er dan gauw wat volgers bij he ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mijn bookes en thermos koofie smeken om in zo'n mooie tas mee te worden genomen naar het werk...
    En ik voel al de lentekriebels met zo'n toffe bloemenstof.
    Hopelijk waait deze tas richting het Gentse.

    Ik ben je trip trap kussen aan het maken voor metekind en broer ervan merci voor het duidelijke patroon + uitleg

    Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De rugleuning is nu ook klaar, de uitleg daarvan komt er vanavond aan!

      Verwijderen
  22. Oh zo tof! Ik wil ook wel meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik doe graag mee! Bij mij loopt ook een give-away! Kom gerust eens kijken bij startenstik.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  24. ik zou aan die deur ook niets veranderen! Prachtige tas, mooie stofjes, ik word volger!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik doe heel graag mee dacht dat ik al volger was... maar vanaf nu dus wel

    Een super mooie tas!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Heb je net ontdekt hihi, ga nog even neuzen op je blog! Maar je hebt er weer een volger bij!!!
    Elke tas trouwens, ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Je hebt er nog een volger bij!
    Ik doe ook graag mee aan je give-away

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wauw wat leuk! Ik doe ook graag mee. Wat een leuke blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Heel mooi gedaan, ik doe ook graag mee :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ja hoor, ik doe graag mee. Een linkje heb ik op de give-away pagina op mijn blog gezet.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. met veel plezier doe ik mee aan je give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Volger 57 is binnen ! Mooie tas, ik waag graag mijn kans!
    Ik vond je via Eva Maria, altijd tof om nieuwe blogs te ontdekken !
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik weet eigenlijk (nog) niet zo goed hoe ik dat moet doen, dat volgen, maar omdat ik het zo'n mooie tas vind, ding ik graag mee.
    Ik heb de link van jouw blog op mijn blog gezet (http://nonacreatief.blogspot.be/). Is dit wat er bedoeld wordt met volgen?
    Groetjes,
    Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  34. deze tas staat al een tijdje op m'n verlanglijstje, maar bij gebrek aan durf (beginnend naaister) en tijd (mama van 2-jarige zoon en 3weken oude dochter)nog niet aan begonnen! dus waag ik mijn kans op deze tas, want ik vind de stofkeuze zeer geslaagd!! ik volg alleszins je pas ontdekte blog!!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Net je blog ontdekt via By eva maria...
    Ik word graag volger :-) en die tas zie ik ook wel zitten!
    Katrien.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ook net eens jouw blog bekeken! Super jong!!! Ik ben volger :-)))

      Verwijderen
  36. maar seg, waar blijven die volgers ... ik ga is wat reclame maken op mijn blog se ... alleen jammer dat ik me zo wat extra concurrenten op de hals haal :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Via An ben ik hier terecht gekomen... terecht dat ze reclame maakt voor je! Nu ben ik ook volger en ding mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ook ik ben via An hier terecht gekomen. Wat een prachtige stofjes. Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wauw ik doe graag mee!! En maak nog een beetje reclame! Mooie blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ja, ik doe ook mee!
    Nog 2 volgers te gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. alééééééé, nog ééntje en we zijn er ...

    BeantwoordenVerwijderen
  43. ok hier ben ik dan
    ik wil ook nog mee doen hé

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. LOL, heeft 'unknown' ook een naam ? :-)) kwestie van je in de pot te steken voor de lotjestrek :-)

      Verwijderen
  44. Als volger nummer 70 wil ik zeer graag mee doen om die prachtige tas te kunnen winnen! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Hoi,
    Die deur is al even prachtig als de tas, maar die geef je zeker en vast niet weg (grapje ;-)))
    De creazusjes wagen maar al te graag een kansje! Wat een mooie blog, die volgen we met veel plezier (de creazusjes hebben hetzelfde achtergrondmotiefje, mooi hé ;-)
    We plaatsen een link op ons blogje.
    Groetjes,
    De creazusjes

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Oeps te laat merk ik nu, geen probleem toch weeral een mooie blog ontdekt!

    BeantwoordenVerwijderen